BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 24 November 2011

ABG ! JGN LAHH ,MAIN-2 NAK PUTUS LAGI !

Huh ! dea buat perangai dea lagi , erghh ,nak menangis lagi , ! dea tipu aku ! dea kate dea ade perempuan lain ! erghh .menangis lagi aku pada malam tuh ! ase cm nak mati jerrr , dea ckp dea sekadar nak uji aku untuk setahun ! makne nyerr dea ade 2 orang perempuan ?? aku dan si dea .aku menangis tak henti-2 , dea cakap aku gagal dptkan cinta dari hati dea .sedangkan perempuan tuh lulus ! erghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ! ya allah .tuhan saja yang tahu mse tuh ! last-2 aku punn text dea n says bahagia lahh kau bersama de .DEA TAK BLAS KAWAN !! aku tahu dea tak main-2 .dea serius .AKU TAKUT DAN RISAU lau betul ! aku menangis , lame , n dea kol , dea say , abg main-2 , aku tak percaye , dea cakap .sumpah demi allah ,dea sayang kan aku sorang jerr . mne ade perempuan lain lam hati dea , WAUUUUUUUUUUU ! seronok nyerr mase tuh ! n last dea gembira kan hati aku coz nak hentikan air mate aku yang mengalir , end dea suruh tebus kesalahan dengan ape yang aku mntak .!hahaha .ABG JANGAN BUAT LAGI AWW .SAYANG TAKUT SGT ! hurmm .k bay !

0 comments: